applelife

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin . - 1 maj 2012 17:55

Vad har ni gjort under vappen? Själv kom jag nyss hem från mormor då jag firade vappen där, (ja jag vet att jag har sagt det redan två gånger). Vi gjorde ingenting speciellt vidlyftigt men hade skoj ändå. För mig räcker det med att få sätta mig ner, njuta av god mat och prata om allt möjligt med släkten. Idag kokade jag och mormor munkar men tyvärr smakade de inget vidare. De var råa inuti och smaka lite som pannkakor. Usch, vilken äcklig smak jag får i munnen nu när jag tänker på dem, haha! Nu blir det en lång varm dusch, känner mig så frusen hoppas verkligen att jag inte håller på att bli sjuk nu när sommaren snart kommer.

  

  

  

 


Translate

Presentation


Elin är mitt namn. Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år som vill inspirera mina läsare genom att berätta om vardagsfix, tankar, mode, träning, mitt första år på gymnasiet och framför allt hur det är att bo i en stad där ingenting händer!

Contact

Categories

Archive


Ovido - Quiz & Flashcards