applelife

Alla inlägg under december 2011

Av Elin . - 15 december 2011 16:55

Om 12 dagar skall jag och min härliga kompis Johanna åka på kryssning till Stockholm. Vi har alltid så roligt tillsammans på våra kryssningar. Vi äter gott, dansar, köper allt möjligt onödigt och dricker en massa drinkar. Jag tror att det blir minst lika roligt den här gången. Jag kan inte förklara vad det är som gör hela grejen rolig, men jag har alltid tyckt att Stockholm är en mycket finare stad än Helsingfors och att få vara där en hel dag tillsammans med en god vän är ju bara perfekt! För att uppfriska minnet lite har jag kollat på bilder från vår förra kryssning, och tänkte dela med mig lite av dem.

           

Nej, nu måste jag fortsätta att göra klart kemi läxorna, usch. Vi hörs!

Av Elin . - 15 december 2011 15:18

Jag är en finlandssvensk flicka vid namn Elin. Går sista året i högstadiet och drömmer om att i framtiden bli journalist eller lärare. I bloggen skriver jag om hur det är sista året i grundskolan, om mina drömmar och tankar och om hur mitt liv är i en stad där ingenting händer. Tyvärr har jag ingen bild att ge nu, men det kommer senare.

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Presentation


Elin är mitt namn. Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år som vill inspirera mina läsare genom att berätta om vardagsfix, tankar, mode, träning, mitt första år på gymnasiet och framför allt hur det är att bo i en stad där ingenting händer!

Contact

Categories

Archive


Ovido - Quiz & Flashcards