applelife

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin . - 1 juni 2012 20:04

 1. Hela 9F som jag efter tre år har blivit smått beroende av 2. Ida, endast tre års vänskap men ändå rätt så stark 3.Esmeralda, hoppas hon får det bra i Borgå! 4. J, har alltid helt crazy åsikter som man alltid skrattar åt. I gonna miss you!

 
Av Elin . - 1 juni 2012 16:33

..det fick jag och Johanna höra flera gånger idag. Minns ni att jag för en tid sedan skrev om att vi hade hyrt dräkter till niornas dag (som var idag)? Om ni gör det så minns ni också att jag aldrig då berättade hurdan dräkt vi hade hyrt, men nu är det dags att berätta. Som sagt så trodde vi aldrig att vi skulle hyra en kimono, vilket vi ändå gjorde och i och med det bestämde vi oss att köra på en japansk stil och bli Geisha flickor. Orginellt, häftigt och väldigt vitt (haha) enligt mig, men vad tycker ni?

  

 

Translate

Presentation


Elin är mitt namn. Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år som vill inspirera mina läsare genom att berätta om vardagsfix, tankar, mode, träning, mitt första år på gymnasiet och framför allt hur det är att bo i en stad där ingenting händer!

Contact

Categories

Archive


Ovido - Quiz & Flashcards