applelife

Direktlänk till inlägg 20 maj 2013

MONDAY

Av Elin . - 20 maj 2013 14:30

 

En ny vecka på gång igen och det är ingen vanlig vecka, det är nämligen provvecka, så det blir till att plugga en del under de kommande kvällarna. Denna vecka har jag prov i matematik, biologi och kemi. Det är extra viktigt att jag får ett bra vitsord då de här ämnen högst troligt är viktiga för min framtid! För att ens orka tänka på all provläsning behöver jag träna och det är precis det jag ska göra nu. Det får bli den vanliga rundan och sedan är det dags för en promenad och mys med min farbrors hund Petu som är här igen. Det kommer bli en bra måndagskväll!

 
 
Ingen bild

Milla

20 maj 2013 17:04

Har du tänkt skriva dessa ämnen i studentexamen?

Elin .

20 maj 2013 18:02

Ja det är i alla fall tanken just nu :)

 
Ingen bild

Fia

20 maj 2013 17:35

Fin bild :) Lycka till med provläsningen och på proven

Elin .

20 maj 2013 18:02

Tack tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin . - 2 juni 2013 11:41

Nu har jag motivationen tillbaks igen och därmed börjat blogga! Bloggen är nu flyttad till http://elingronroos.blogspot.se/ ...

Av Elin . - 27 maj 2013 19:08

Precis som rubriken säger har jag helt tappat motivationen för att blogga så jag tänkte ha paus nu denna vecka och återkomma igen någongång under helgen och då också på en helt ny bloggportal. Jag vet, det har blivit lite väl mycket byte här nu den s...

Av Elin . - 26 maj 2013 17:20


  Ärligt talat, vilken seg dag det har varit! Jag vaknade redan runt halv nio idag men hade absolut ingen lust att kliva upp så jag låg kvar i sängen två timmar till innan jag fixa ihop lite frukost och satte på ett avsnitt av Solsidan. Jag har se...

Av Elin . - 24 maj 2013 20:05


  Jag har stått och prövat kläder hela kvällen och bestämt vilka plagg som får följa med till Göteborg nästa vecka och vilka som inte får göra det. Dock blev det lite problem med den här klänningen då jag inte kan bestämma mig om jag ska packa med...

Av Elin . - 22 maj 2013 17:59

    Matteprovet idag gick inte alls bra! Mentalt har jag redan tagit sommarlov så det känns riktigt jobbigt att vara i skolan, eller egentligen är det inte själva skoldagen som är jobbig, utan det är mest det där att orka ta sig dit som är jobbig...

Translate

Presentation


Elin är mitt namn. Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år som vill inspirera mina läsare genom att berätta om vardagsfix, tankar, mode, träning, mitt första år på gymnasiet och framför allt hur det är att bo i en stad där ingenting händer!

Contact

Categories

Archive


Ovido - Quiz & Flashcards