applelife

Direktlänk till inlägg 18 maj 2013

JAG ÄR TILLBAKS IGEN

Av Elin . - 18 maj 2013 10:38

   

Nu är jag tillbaks här igen efter nästan ett år på Spotlife och det känns bra! Jag vill variera mig lite när det kommer till bloggen och dessutom blev jag riktigt ordentligt irriterad på all reklam som fanns på Spotlife. Det är ju min blogg som folk ska läsa, inte bli bombaderade av en massa reklam. Nåja, hur som helst så är jag tillbaks här igen, får se hur länge det varar.

 

Jag började denna lördagsmorgon med frukost ute på terrassen igen, dock var det riktigt kallt så efter en halv timme var jag tvungen att gå in igen. Ikväll är det dags för Eurovision (Jippie!) och jag ska sitta bänkad framför TV:n med Johanna. Det är som en liten tradition då vi båda gillar tävlingen. Ifjol hejade vi båda på Loreen, ikväll har jag ingen aning om vem vi hejar på. Såklart skulle det vara skoj om Finland tog hem segern, men det vågar jag inte hoppas på. Vem vill ni att ska vinna ikväll?

 
 
Ingen bild

Emilia

18 maj 2013 11:12

Jag anser också att det finns alldeles för mycket reklam på Spotlife. Som bloggare har man ju ingen nytta av den precis eftersom man inte tjänar på den, det är ju endast företaget och Spotlife som gör det. Förstår att du böt tillbaks hit, men varför stannade du så länge på Spotlife?

Elin .

18 maj 2013 11:54

Precis! Jag vet inte riktigt varför jag bloggade där så länge, det var nog mest därför att jag annars tyckte väldigt mycket om designen o så men reklamen har alltid irriterat mig o nu fick jag tillräckligt helt enkelt :)

 
Ingen bild

Christine

18 maj 2013 11:25

Jag håller tummarna för Norge.Skit bra låt och snygg tjej :D

 
Ingen bild

Rebecka

18 maj 2013 11:44

Variation är aldrig fel :)

Ikväll vill jag att Norge vinner.

 
Ingen bild

Sonja

18 maj 2013 12:34

Kul att kolla på Eurovision med en kompis, själv måste jag sitta ensam o kolla :( JAG HOPPAS FINLAND VINNER!!!

 
Ingen bild

Ida-Marie

18 maj 2013 13:59

Härligt hår!

Elin .

18 maj 2013 14:58

Tack :)

 
Ingen bild

Kajsa

19 maj 2013 11:44

Jag ville Danmark skulle vinna och jag hade rätt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin . - 2 juni 2013 11:41

Nu har jag motivationen tillbaks igen och därmed börjat blogga! Bloggen är nu flyttad till http://elingronroos.blogspot.se/ ...

Av Elin . - 27 maj 2013 19:08

Precis som rubriken säger har jag helt tappat motivationen för att blogga så jag tänkte ha paus nu denna vecka och återkomma igen någongång under helgen och då också på en helt ny bloggportal. Jag vet, det har blivit lite väl mycket byte här nu den s...

Av Elin . - 26 maj 2013 17:20


  Ärligt talat, vilken seg dag det har varit! Jag vaknade redan runt halv nio idag men hade absolut ingen lust att kliva upp så jag låg kvar i sängen två timmar till innan jag fixa ihop lite frukost och satte på ett avsnitt av Solsidan. Jag har se...

Av Elin . - 24 maj 2013 20:05


  Jag har stått och prövat kläder hela kvällen och bestämt vilka plagg som får följa med till Göteborg nästa vecka och vilka som inte får göra det. Dock blev det lite problem med den här klänningen då jag inte kan bestämma mig om jag ska packa med...

Av Elin . - 22 maj 2013 17:59

    Matteprovet idag gick inte alls bra! Mentalt har jag redan tagit sommarlov så det känns riktigt jobbigt att vara i skolan, eller egentligen är det inte själva skoldagen som är jobbig, utan det är mest det där att orka ta sig dit som är jobbig...

Translate

Presentation


Elin är mitt namn. Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år som vill inspirera mina läsare genom att berätta om vardagsfix, tankar, mode, träning, mitt första år på gymnasiet och framför allt hur det är att bo i en stad där ingenting händer!

Contact

Categories

Archive


Ovido - Quiz & Flashcards