applelife

Direktlänk till inlägg 19 maj 2012

Vinnaren av parfymen är..

Av Elin . - 19 maj 2012 20:44

Vad roligt att så många ville delta i tävlingen om parfymen. Tyvärr kan bara en av er vinna och vem av er det är är nu fastställt. Tjejen som vann var ute i sista minuten men hade turen på sin sida, så grattis till dig! Jag ber dig att kontakta mig(bellu-96@hotmail.com) så du så snabbt som möjligt har parfymen hem i brevlådan. Tack för att ni alla andra deltog! Så här löd vinnarens kommentar..

JL: Hoppas jag inte e sen! Är i så fall med och tävlar :)

Jag tänkte dra igång en tävling för er så ni har någonting att göra medan jag är hos farmor och farfar resten av eftemiddagen och kvällen. Denna gång har en av er läsare chans att vinna de berömda tvillingarna Mary-Kate och Ashley Olsens parfym kallad L.A Style. När jag kom hem idag väntade flaskan på mig i brevlådan och eftersom jag redan har använt slut en tänkte jag att jag inte ens börjar använda denna(lite variation är ju inte fel) utan lottar ut den åt en av er läsare istället. Flaskan innehåller 50 ml och doften på parfymen är mild och god, kanske eventuellt också lite somrig. Bra va? Det ända ni behöver göra för att vara med och tävla är att kommentera detta inlägg. Jag drar en vinnare på lördag. Lycka till!

 

 
 
Ingen bild

Tanja

19 maj 2012 21:03

Grattis åt vinnaren och hoppas på att jag har en bättre tur nästa gång :)

 
Ingen bild

Maria

19 maj 2012 21:39

Synd att jag inte vann :-/

 
Ingen bild

Fanny

19 maj 2012 22:51

Grattis till vinnaren !

 
JL

JL

20 maj 2012 12:14

Awesome! :) Hade nog tur nu :)

http://chanetteeh.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin . - 2 juni 2013 11:41

Nu har jag motivationen tillbaks igen och därmed börjat blogga! Bloggen är nu flyttad till http://elingronroos.blogspot.se/ ...

Av Elin . - 27 maj 2013 19:08

Precis som rubriken säger har jag helt tappat motivationen för att blogga så jag tänkte ha paus nu denna vecka och återkomma igen någongång under helgen och då också på en helt ny bloggportal. Jag vet, det har blivit lite väl mycket byte här nu den s...

Av Elin . - 26 maj 2013 17:20


  Ärligt talat, vilken seg dag det har varit! Jag vaknade redan runt halv nio idag men hade absolut ingen lust att kliva upp så jag låg kvar i sängen två timmar till innan jag fixa ihop lite frukost och satte på ett avsnitt av Solsidan. Jag har se...

Av Elin . - 24 maj 2013 20:05


  Jag har stått och prövat kläder hela kvällen och bestämt vilka plagg som får följa med till Göteborg nästa vecka och vilka som inte får göra det. Dock blev det lite problem med den här klänningen då jag inte kan bestämma mig om jag ska packa med...

Av Elin . - 22 maj 2013 17:59

    Matteprovet idag gick inte alls bra! Mentalt har jag redan tagit sommarlov så det känns riktigt jobbigt att vara i skolan, eller egentligen är det inte själva skoldagen som är jobbig, utan det är mest det där att orka ta sig dit som är jobbig...

Translate

Presentation


Elin är mitt namn. Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år som vill inspirera mina läsare genom att berätta om vardagsfix, tankar, mode, träning, mitt första år på gymnasiet och framför allt hur det är att bo i en stad där ingenting händer!

Contact

Categories

Archive


Ovido - Quiz & Flashcards