applelife

Direktlänk till inlägg 28 april 2012

Inhandla sommarkläder; Done!

Av Elin . - 28 april 2012 17:47

Ursäkta min frånvaro idag, har tillbringat denna underbara lördag i Helsingfors tillsammans med Johanna för att inhandla kläder inför den kommande årstiden, sommaren! Innan jag åkte visste jag att jag ville ha en sommarjacka, en lång klänning, skor och shorts. När jag kom hem hade jag allting i kassen förutom det först nämnda, och gissa bara hur nöjd jag var över det då jag bara hade ett par sommarskor, ett par shorts och inte en endaste lång klänning innan denna inhandling. Tyvärr blev det inte så mycket påfyllning i garderoben precis då allting verkligen är skit dyrt, shit alltså! Men här är i alla fall inköpen..

  

     H&M.

   Zara

  H&M

 H&M 

  Topp Gina Tricot, shorts & skärp H&M

  Blus Mango, blazer H&M

 
 
Ingen bild

Anna

28 april 2012 18:36

Skorna från Zarah är så söta. Vad var priset på dem, om de inte är alltför dyra kanske man kan skaffa sig ett par ;)

Elin .

29 april 2012 07:49

Det tycker jag absolut att du skall göra för de kostade endast 20 euro(200kr) :)

 
Ingen bild

Marie

28 april 2012 19:33

Det blev ju rätt mycket kläder ändå :)

 
Ingen bild

Pippiiiih

28 april 2012 19:42

Ljuvlig blus från mango, synd att man inte ser den så bra bara ;-/

 
Ingen bild

Saga

28 april 2012 20:15

Underbara shorts! :) H&M kan det där med trender ;)

 
Ingen bild

Amanda

28 april 2012 20:29

Härliga bruna skor, så tjusiga ;D

 
Ingen bild

Amalie

28 april 2012 21:00

Jösses vad lång du ser ut att vara på bilden där du har klänningen på dig.! Hur lång är du egentligen? (:

Elin .

29 april 2012 07:54

Ja nu när du säger det så ser jag faktiskt ut att vara extrem lång på den bilden. :) egentligen är jag 173 cm lång men jag har på mig skorna från Zara och de gör mig en aning längre!

 
Ingen bild

Cecilie

28 april 2012 21:34

Du är så fasans fin :) många bra köp.

 
Ingen bild

Annika

29 april 2012 09:14

Hej Elin, jag och säkert många andra också skulle önska lite flera inlägg per dag då det är så tråkigt att komma in på din blogg med 0 nya inlägg. Hoppas du blir aktivare och hoppas du haft en trevlig helg så här långt!

 
Blopparna - Alexandra

Blopparna - Alexandra

29 april 2012 13:56

Underbart med shopping!


/ Dela dina outfits och inspireras redan idag! - http://bloppfashion.se

http://blopparna.bloppfashion.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin . - 2 juni 2013 11:41

Nu har jag motivationen tillbaks igen och därmed börjat blogga! Bloggen är nu flyttad till http://elingronroos.blogspot.se/ ...

Av Elin . - 27 maj 2013 19:08

Precis som rubriken säger har jag helt tappat motivationen för att blogga så jag tänkte ha paus nu denna vecka och återkomma igen någongång under helgen och då också på en helt ny bloggportal. Jag vet, det har blivit lite väl mycket byte här nu den s...

Av Elin . - 26 maj 2013 17:20


  Ärligt talat, vilken seg dag det har varit! Jag vaknade redan runt halv nio idag men hade absolut ingen lust att kliva upp så jag låg kvar i sängen två timmar till innan jag fixa ihop lite frukost och satte på ett avsnitt av Solsidan. Jag har se...

Av Elin . - 24 maj 2013 20:05


  Jag har stått och prövat kläder hela kvällen och bestämt vilka plagg som får följa med till Göteborg nästa vecka och vilka som inte får göra det. Dock blev det lite problem med den här klänningen då jag inte kan bestämma mig om jag ska packa med...

Av Elin . - 22 maj 2013 17:59

    Matteprovet idag gick inte alls bra! Mentalt har jag redan tagit sommarlov så det känns riktigt jobbigt att vara i skolan, eller egentligen är det inte själva skoldagen som är jobbig, utan det är mest det där att orka ta sig dit som är jobbig...

Translate

Presentation


Elin är mitt namn. Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år som vill inspirera mina läsare genom att berätta om vardagsfix, tankar, mode, träning, mitt första år på gymnasiet och framför allt hur det är att bo i en stad där ingenting händer!

Contact

Categories

Archive


Ovido - Quiz & Flashcards