applelife

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Now can you win a necklace!

Av Elin . - 1 februari 2012 14:14

Nu startar då tävlingen jag redan nämnt lite om! Det är frågan om ett halsband jag vill lotta ut åt någon av er läsare som tack för att ni läser och kommenterar och får mig att bli glad. Det ända ni behöver göra för att vara med och tävla är att kommentera detta inlägg. Och det är så himla enkelt, så alla med och tävla nu gammal som ung! Tävlingen är igång ända tills lördagen klockan 23:00, och efter det drar jag en vinnare. En liten påminnelse är att fastän ni skickar flera kommentarer har ni ingen större chans att vinna, det är bara en kommentar per person som räknas. Lycka till kära ni!

   

 

 
 
Ingen bild

Tessa

1 februari 2012 15:44

jättefint halsband :)

 
Ingen bild

Cajsa

1 februari 2012 15:52

Klart jag vill vara med och tävla, älskar smycken. Hoppas verkligen på att jag vinner!

 
Ingen bild

Anna

1 februari 2012 16:23

Oj vilken chans. Har länge velat ha ett långt halsband så skulle ju vara ypperligt om jag vann nu, hoppas på det bästa. Tack för en bra blogg!

 
Ingen bild

Johan

1 februari 2012 16:52

Skulle vara en perfekt present åt min tjej när hon fyller år.

 
Simon

Simon

1 februari 2012 17:00

Hoppas ja vinner det:)! isåfall kommer du att få de av mig:)

http://www.kamrat.com

 
Ingen bild

patricia

1 februari 2012 17:31

Snygg!

 
Ingen bild

Sandra

1 februari 2012 18:04

Skit snyggt, vill gärna ha det :)

 
Ingen bild

Annika

1 februari 2012 19:05

Oj, så snyggt. Kul att du börjar med tävlingar här också, hoppas på att vinna! :)

 
Ingen bild

Wivi

1 februari 2012 19:28

Skulle passa perfekt tsm med en klänning jag har, vill så gärna ha det. Älskar förresten din blogg väldigt mycket :)))))

 
Ingen bild

K

1 februari 2012 20:28

Asså varför lotta ut ett halsband för?

 
Ingen bild

Ninnie

1 februari 2012 20:55

K, det var väl en onödig kommentar? Det är bara kul med tävlingar, alla kända bloggare har ju också sådana och de brukar också lotta ut smycken och kanske väskor och sådana roliga saker. Så jag tycker din kommentar var onödig och dessutom bara dum när du inte ens kan skriva ut ditt namn. Idiot. Strunta i han/henne Elin, din blogg är en av de bästa och ärligaste jag följer och jag tackar för möjligheten att vara med och tävla.

 
Ingen bild

Marie

2 februari 2012 06:00

Jag är med :)

 
Ingen bild

Linda

2 februari 2012 06:29

Oj vad fint, klart jag vill vara med och tävla!!!!!

 
Ingen bild

Susanne

3 februari 2012 13:26

Hej! Det är ett sött halsband,hoppas nån blir jätteglad som får det!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin . - 2 juni 2013 11:41

Nu har jag motivationen tillbaks igen och därmed börjat blogga! Bloggen är nu flyttad till http://elingronroos.blogspot.se/ ...

Av Elin . - 27 maj 2013 19:08

Precis som rubriken säger har jag helt tappat motivationen för att blogga så jag tänkte ha paus nu denna vecka och återkomma igen någongång under helgen och då också på en helt ny bloggportal. Jag vet, det har blivit lite väl mycket byte här nu den s...

Av Elin . - 26 maj 2013 17:20


  Ärligt talat, vilken seg dag det har varit! Jag vaknade redan runt halv nio idag men hade absolut ingen lust att kliva upp så jag låg kvar i sängen två timmar till innan jag fixa ihop lite frukost och satte på ett avsnitt av Solsidan. Jag har se...

Av Elin . - 24 maj 2013 20:05


  Jag har stått och prövat kläder hela kvällen och bestämt vilka plagg som får följa med till Göteborg nästa vecka och vilka som inte får göra det. Dock blev det lite problem med den här klänningen då jag inte kan bestämma mig om jag ska packa med...

Av Elin . - 22 maj 2013 17:59

    Matteprovet idag gick inte alls bra! Mentalt har jag redan tagit sommarlov så det känns riktigt jobbigt att vara i skolan, eller egentligen är det inte själva skoldagen som är jobbig, utan det är mest det där att orka ta sig dit som är jobbig...

Translate

Presentation


Elin är mitt namn. Jag är en finlandssvensk tjej på 17 år som vill inspirera mina läsare genom att berätta om vardagsfix, tankar, mode, träning, mitt första år på gymnasiet och framför allt hur det är att bo i en stad där ingenting händer!

Contact

Categories

Archive


Ovido - Quiz & Flashcards